Jag + min telefon = sant

Jag tror att jag ska skaffa ett headset, annars lär jag få seriösa problem på grund av mitt telefonpratande. För det är ju så kul att höras med alla så jag vill ju inte dra ner på pratandet (tvärtom finns det många som jag tycker att jag ringer alldeles för sällan). Det är ju så skönt när man pratar med någon, och energin bara strömmar till en genom telefonen och gör en glad som attans. Me like.


Igår hade jag flera såna härliga samtal:

- Snackade med härliga ErikWe are Sailing (kommer ni ihåg att jag skrev om dem och deras Helsingborgsspel?) och hörde om de ville sponsra med lite produkter. Killen svarar inte bara ja på en gång, han försöker även lösa så att vi inte behöver betala någon frakt och småsnackar dessutom lite om livet och frågar hur det är med mig och så!

- Finaste Elin hade skrivit på FB, så jag passade på att ringa henne på väg hem från Friskis. Elin = energi. Det går inte att vara sur/ledsen/vad som helst när man pratar med henne. Alltid 1000 projekt på gång, alltid nyfiken, alltid glad. Kärlek.

- Hade ett långsnack med brorsan med (han verkar ha mer tid än tidigare nu när han är på typ trainee-grej i Sthlm). Tjötade om allt och inget och luskade ut vad vi ska hitta på för presenter till föräldrarna som fyller år på måndag&onsdag. Tror vi kom på något riktigt bra!

- Ringde också Emilia ca 1½ timme efter att vi hade setts. Kände att vi inte var riktigt klara med allt vi hade snackat om. Så vi bestämde oss för en promenad/frukost idag - så byebye, I'm off!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0