Spontana kommentarer

Asså jag blev så stolt över mig själv i lördags!

 

Min största styrka är inte att fälla snabba, roliga kommentarer. Man skulle mer kunna säga att jag är galet dålig på det. Men så, i lördags alltså - det kom liksom naturligt, som att det var det enda som fanns att säga i sammanhanget. Tänk vad roligt det måste va att vara nån som säger sånt jämt? (oj vad jag höjer förväntningarna här känner jag!) Här har ni händelsen:

 

Efter en öppenhjärtlig diskussion om första kyssen, första ligget och sånt fortsatte diskussionerna in på andra grejer. Folk börjar gå runt lite i rummet, och Janne får för sig att "fånga in" min hals med sin halsduk bakifrån. Och ut ur min mun kommer "Du vet att jag tycker om det där va?!".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0