Positiva aspekter av städning

+ Jag slipper hoppa över resväskan i hallen
+ Jag slipper krångla mig runt tvättstället som tidigare stod mitt i vardagsrummet
+ Jag kan se på TV från båda sofforna eftersom ovan nämnda tvättställ inte står ivägen för den ena
+ Jag kan ta fram rena kläder ur garderoben istället för från golvet där de hamnade efter senaste tvätten
+ Mina minipalmer kanske överlever efter att de fick vatten
+ Murgrönan kommer inte längre killa mig i nacken när jag sitter i fåtöljen, för jag snodde upp bladgrejerna


Och nu har jag ändå bara börjat städa! Ska ta och bjuda hem någon i helgen för att få motivationen att städa riktigt ordentligt...


Inte klart som sagt, men på väg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0