Good times

Jag älskar fotografier, för de påminner mig om alla goda minnen. Efter ett långt telefonsamtal med min storebror hittade jag detta härliga kort från när vi var i Bydalen och jobbade på Special Olympics alpinvecka 2007. Just denna kvällen hade det varit fest, och både deltagarna och vi i personalen hade galet kul. Bilden visar oss tappra som var kvar sist - lika många deltagare som personal, snacka om integrering.

(när jag klickade runt i fotoalbumen hittade jag andra gamla bilder som absolut inte passar sig här. vissa saker är man glad över att de aldrig har blivit och aldrig ska bli publicerade någonstans!)


Jag sitter på knä näst längst till vänster (pepparkakssolbränna!) och brorsan två steg åt höger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0