DU ÄR JOBBIG OCH SNÅL

http://www.youtube.com/watch?v=nPkYfRA_4jY

 

Har jag sagt åt er att se på ovanstående klipp från Solsidan? Det är bland det roligaste som finns just nu!

"Tjenare mannen! Cirkelsågen och lite mandelkubb, tänkte att vi skulle ta den där fikan nu som vi snackade om efter squashen!"

"Vet du, Ove, det är inte läge nu..."
"Jo, men, en snabbis bara? Kubbar kubbar kubbar?!"
"För i helvete Ove, vad är det du inte förstår?? Fattar du inte att jag inte har tid att umgås med dig just nu? Jag har typ 87 saker som är viktigare än att umgås med dig! Jag ska ta hand om min gravida fru där inne, det är viktigare än Ove. Jag ska ta Finaxlån för att köpa barnvagn, det är viktigare än Ove. Jag ska gå och bajsa, det är viktigare än Ove!"
"Men jag tänkte ju bara att lite kubbar..."
"Du ska inte tänka! Du ska gå hem nu! Så ska du fundera på varför inga människor vill umgås med dig! Vet du varför?! Det är för att du är jobbig och snål - två mindre charmiga egenskaper!! Hej jag heter Ove Sundberg och jag är jobbig och snål, vill du umgås? Åh gärna - NOT!"
Stänger dörren, öppnar igen.
"Schas Ove, schaaaas!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0