Den blomstertid nu kommer

Nej, blomstertiden är inte här än, men i helgen har jag ändå förstått att den faktiskt faktiskt är på väg!

Det luktar vår både i skogen och vid havet, och idag har jag spenderat hela dagen utan jacka (svinkallt emellanåt, men det gick). Dessutom är det ljust när jag går upp på morgonen vilket i sig är helt fantastiskt uppiggande! Me like a lot.

Och i sommar ska jag till Turkiet. Jesus Christ vad skönt det ska bli. Lite ångestfyllt att lämna allt jag borde göra (= min förhoppningsvis blivande ordförandepost) över sommaren, men WTF (coolt va?!). Jag är så värd det, tycker jag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Josefin

OM du är värd det!! :) jag med :)

2010-03-15 @ 07:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0