Vänner

Om jag tänker lite på mina vänner, så ser jag snabbt att jag tänker på dem på olika sätt. Min relation med den ena är inte lik den andra, och alla är underbara precis på sitt eget vis.

Vissa vänner är underbara att sådär bara hänga med.
Vissa vänner är såna att vi tar hand om varandra.
Vissa vänner är de första som jag ringer om jag blir glad för något.
Vissa vänner är de första som jag ringer om jag blir ledsen för något.
Vissa vänner har jag det trevligt med.
Vissa vänner har jag det mysigt med.
Vissa vänner skrattar jag alltid med.

Var precis hemma hos en av de sistnämnda, och slutade inte skratta förrän jag kom in i hissen och dörrarna stängdes.

Mina vänner - ni är fantastiska!

You're the meaning in my life
You're the inspiration
You bring feeling to my life
You're the inspiration!

:)


En stjärna på himmelen! "...pssst...5 minuter..?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0