Vackra ord

Hur glad blev jag inte när jag öppnade mailen och finner följande mail:

(...)

Till sist vill jag ge dig några ord som du kan göra till dina egna. Du är så stört duktig på det du gör Emma. På allt du gör för övrigt. Allt du företar dig blir så bra. Det är som att du sprider lite guldstoft över allt där du går och alla du möter :) Jag är så stolt att få vara din kollega, utskottsbuddy och framförallt vän. Du är en av de roligaste och finaste personerna i hela världen och du förgyller min tid här på jorden.

All kärlek

Jag är tårögd och vet inte hur jag svarar på något så fint. Det värmer i hjärtat!

(och jag måste bli bättre (kanske inte lika duktig som älskade Mathilda, men iaf utveckla mig i den riktningen) på att berätta för mina kära vänner hur fantastiska ni är! för jag tycker det, jag lovar, men jag är så dålig på att säga det till er! bot och bättring! mina vänner - vad skulle jag göra utan er?)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Det är minst lika bra att känna. Allt behöver inte sägas :) Men ibland. När januarikylan kniper tag om hjärtat och solen inte skiner kan det vara bra att få höra att man är bra. Att man är älskad och att det finns en mening med allt. Vi ses imorgon på mötet!

2010-01-27 @ 18:45:18
URL: http://emwebe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0