Ticks

Folk pratar ju om att de har ticks, eller tvångstankar, typ som att kolla spisen innan de går hemifrån.

 

Jag tror jag har hittat mitt: Att byta strumpor. Det är förjäkligt att gå runt i blöta strumpor (som jag gjorde hela dagen igår...)! Än så länge har jag bara utövat dessa tvångstankar i skidbacken genom att byta strumpor, handskar och halsduk (alltid!) på lunchen. Men nu börjar tankarna krypa på att ha ett par extra, fräscha, nytvättade och torra strumpor i väskan att trä på fötterna framåt eftermiddagen. Mmmmmmmm! :)

 

Man har ju olika saker man tycker om...


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag diggar din blogg Emma, fast det sa jag ju igår haha!=)

2010-01-30 @ 20:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0