Störiga saker

Störiga saker just nu:

Musiken på min mp3

Helt seriöst - det är någon som har jäklats med min mp3. Häromdagen när jag gick till skolan började den med att spela "doppa penseln i rött, doppa penseln i blått, i grönt o i gult, i alla färger vi fått, blanda till lite grann, du ser själv att du kan! blanda färger och nu lånar vi dem av varann..." följt av "Max, don't have sex with your ex, It will make your life complex, My Max, baby, take it easy, Max, don't have sex with your ex, It will knock you off your legs, Oh, Max, stay cool and just relax" och "leende guldbruna ögon har jag förälskat mig i". Jag SVÄR att det inte är jag som har lagt in detta!


Dubbletter

Okej, detta är mitt fel. Men just nu har jag 2 friskiskort och 2 bankdosor, för att jag har trott att de har vart borta och så har jag skaffat nya. Pinsamt att gå dit och fråga vilken kopia som är rätt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0