Shit, asså, oj

Shit asså oj, vad dåligt jag har uppdaterat i helgen! Har varit upptagen med en galen fjortishelg tillsammans med min fina Elin som jag jobbade med på Kreta i somras.

Vad säger man?

Har festat tre dagar i rad. Inte nyttigt alls. Men galet kul. I torsdags var det en helkväll på Villan, lyckorus när jag insåg att många av mina absoluta favoriter här i Helsingborg helt plötsligt var på samma plats samtidigt, det brukar aldrig hända annars... Fredagen innebar vinpimplande med Elin och sen till Bakom där vi hängde i baren och shakade så mkt vi orkade. På lördagen drog vi till Madde i Malmö och körde hemmafest där vi hade knopat ihop ett musikquiz som blev stört bra, och sen minglade vi med Maddes vänner natten lång :)

Men helgen har varit så mkt mer.
*Ångest över att Elin inte ska med och jobba i sommar. Var ska jag åka? Cypern eller Turkiet? Ansökan ska in om 5 timmar...
*Massa skratt!
*Verklighetsflykt, har känt mig jätteledig! Skolkade till och med från frukostklubben i fredags...
*Beröm för att bloggen är så positiv från Jossan och Sabina :)
*Picknick i lördags i Norra Hamnen, sjukt mysigt med varm choklad på termos.
*Insikten att det är skitjobbigt att vara allergisk.

Funderar på att försöka ta tag i mig själv en stund nu. Kl 11 imorgon ska jag och Julia ta taxi till Knutpunkten för att dra till BG, så nu ska lite praktikaliteter (säger man så!?) fixas först!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0