Roliga planer

Just nu är det bara lycka i hela min kropp! Inte nog med det vackra mailet från Mathilda, jag har precis ringt runt halva Sverige för att organisera mitt februari. Och jag tror att jag börjar få ihop det!

 

1-7 OH AH BAD GASTEIN
En vecka med skidåkning och fest!

8-14 Tokplugga
Känns som att jag kommer ha en del att ta igen här...


15-19 AGORA-veckan
Premiär för kårens nya namn med massa roliga happenings!

18/19/20-24 Äntligen Umeå
Till slut ska jag nog lyckas ta mig till Umeå och hälsa på!



24-27 Sälen & Tjejvasan
Dags för tjejvasan igen, typ ingen träning denna gången så det blir spännande!

 



27-2 mars Leksand
Ett till efterlängtat besök, till paret Götmalm i Leksand!

 



Så när jag räknar ihop det blir det ca 11 dagar i februari som spenderas i Helsingborg haha!
(får jag skylla på att jag läser en turismlinje och måste ha lite praktik?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0