Mera ålderstecken

Måste citera den roliga kommentaren som Josefine skrev på mitt förra inlägg om ålderstecken (men som mest handlade om män):

Tröstar det om jag säger att du inte är ensam? Jag stöter inte på folk i 40+åldern, men jag har på senare köpt mer än en "Damernas Värld" (inte helt pjåkg faktiskt. Dock EJ att förväxlas med "Svensk Damtidning" eller klädesplagget "damasker"). En av mina kompisar menar dessutom att Ecco-skor faktiskt är bekväma och inte alls så tantiga som vi andra säger. :O Hmm, vi får väl se vart det här slutar...

Skönt att höra måste jag säga! Framförallt efter att idag ha hittat mig själv på bussen i knät på en trettiosjuårig frånskild men upptagen tvåbarnspappa och hörde mig själv tänka att jag inte brydde mig ett dugg om hans ålder/civilstatus eftersom han var så jäkla het.

(och NEJ, det hände inget värre än en kram eller två ;) var mer som en kakburk som man kan förgylla stunden med ett tag, tills den tar slut ni vet)

Haha flummigt värre, nu behöver jag SOVA för att vara lite pigg för kursstarten imorgon! Kort om helgen: Skitbra skidåkning, massa låg humor och komplimanger som jag kan leva på i flera veckor. Mer om det imorgon! (snor Josefines idéer om cliffhangers!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0