Manligt snickesnack

Alla vet ju att vi tjejer snackar massa strunt lite då och då, det är ju inget jag säger emot. Skvaller, killar, sex osv osv. Men jag tror bannemig inte att killarna är mycket bättre!

Bevis 1:
Jag råkade skåla såhär med en killkompis (ursäkta det gräsliga hopklippandet)

Reaktion? Jo, enligt "killskrock" så betyder en skål i olika höjd "Vill du ligga med mig?"...

Bevis 2:
Satt och fikade med en annan killkompis idag och började snacka träning och om hur folk ser ut på gymmet. Efter att han hade medgett att alla killar tar på sig linne bara för att kunna kolla på och visa upp sina muskler medans de tränar så förklarade han detta: Det finns en allmän uppfattning om att så som man ser ut som man tar i när man tränar - så ser man också ut när man kommer. Ens "fuckface".

Så killar - kom inte och klaga om vi snackar massa strunt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0