En sammanfattningsvis bra dag

Tänkte väga för- och nackdelar med dagen. Min hypotes är att de positiva sakerna kommer ha en övervägande del. Min metod är att rent subjektivt rabbla upp händelser från dagen och värdera dem som bra (+), neutrala (x) eller dåliga (-).

Utvecklingssamtal med Natalie +
Kårfix + (lyckades skriva ut i A3!)
Till banken för att fixa ny bankdosa + (fick den t.o.m. gratis för hon tyckte synd om mig!)
Gick till biblioteket för att fixa muminböcker + (fanns EN bok som sammanfattade alla de andra, me like)
Tåg till Malmö x
Spontanköpte min julklappsgitarr +
Mumin-möte hos Solresor +
Missade tåget vilket ledde till att jag fick låna en mobil för att meddela att jag skulle komma sent till mentorsträffen - - -
(tre dåliga saker på en gång där)
Mentorsträff + (läs här om hur exalterad jag var direkt efteråt!)
Kollade mailen - (ett mail som drog ner betyget helt..)
Tillbaka till biblioteket för att låna Flow + (beställde den från ödåkra imorse, och så kunde jag redan hämta den!)
Hem och plinka på gitarren + (galet kul!)
Dagens matintag - (frukost, 3 morötter, 2 clementiner, 2 "minimackor" och alldeles för mkt kaffe och russin)

Summering:
9 +
1 x
4 -

Slutsats: Det har varit en bra dag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0