Challenge börjar ta form



Nämnde jag att jag har världens bästa utskott eller?! När jag öppnar mailboxen nu på morgonen har duktiga Natalie gjort klart loggan och brevpappret för AGORA Challenge. Snyggt som fan, eller hur?

Och inte nog med det: Om 43 minuter ska Carro, Andrea och Lollo ha möte med E.L.I.T. Sport Consult och diskutera tävlingarnas utformning.

Och inte nog med det: Om 2 timmar och 43 minuter ska jag träffa Therese och Helen och jobba fram vårt framförande på MiHs frukostklubb på fredag.

Och inte nog med det: Så har Maria bokat Rådhuset (!) för kvällens bankett, och häromdagen på föreläsningen passade hon över en lång lista med menyförslag!

Boka upp tisdag 27/4 i kalendern, för då smäller det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0