Back to reality

Hej.

Förlåt.

"Out of office" i efterskott.. Jag vägrar röra en dator när jag är på ett skidställe i bara en vecka. Men nu är jag tillbaka. Valde bort att stanna i Sälen tre dagar till till förmån för min plånbok och Solresorarbete. Ibland väljer jag alldeles för rationellt... Alla de andra skulle till Trysil idag, och jag hade ju hur gärna som helst velat vara med där. Men jag tänkte att jag inte skulle börja det nya året med att stressa ihjäl mig när jag väl kom hem.

Rätt eller fel?

Äh, tyst med mig, det är ingen idé att ångra något jag redan har bestämt. "Ångra aldrig något du har gjort i mer än en halv dag" skrev jag som livs-tips till en kompis - kanske jag skulle leva upp till det själv med?

Nu ska jag se till att ha några sköna dagar i Göteborg innan jag åker tillbaka till mitt riktiga och (även det) underbara liv i Helsingborg. Först ska jag bara läsa den sista Twilightboken (ja, jag är såld), lära mig allt om Mumin och kanske träffa lite Göteborgs-pinglor?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0