Adressändring

Jag skulle härmed vilja adressändra:

Emma Jungmark
c/o Service Management Ekonomerna
Universitetsplatsen 2
25222 Helsingborg


Efter att ha spenderat 15 timmar där så känns det ju inte mer än rätt!

Råkade berätta det för en vän och fick följande sms-svar:

"15 timmar! Hade jag varit i hbg så skulle jag tagit med mig ett rep och bundit fast dig i en gungstol, satt på en cd med havsljud samtidigt som jag själv skriver en avhandling på det hela. Tror jag skulle döpt den till "Så får du ett stressat objekt att ta det lika lugnt som en igelkott är taggig"."

Ett motargument skulle ju kunna vara att jag befinner mig i typ konstant flow och därför glömmer bort tiden. Är det någon som går på det argumentet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0