10 000 SEK-frågan

Frågan lyder:

 

Frågan lyder:
a) Hur många bultar finns det i Ölandsbron?
b) Var kommer Emma ha träningsvärk imorgon?

På fråga a) svarar jag PASS och på fråga b) svarar jag ÖVERALLT!


Jag har nämligen tagit steget och skaffat Friskis-kort igen! Och hur mycket jag än tänkte att jag skulle ta det lugnt och sådär, så blev det kanske inte riktigt så lugnt ändå... 20 min crosstrainer, rörlighet, bellyback, legpress, superset biceps curl/triceps curl/b-o rows, bänk, tåhäv, 10 min jogg och stretch. Ganska rejält pass ändå måste jag säga! Så nu hoppas jag på lite go träningsvärk att gå och känna på imorgon :)


Nu gäller det att köra igång med träningen. Argument:

- Det är kul och jag behöver det.
- Gymmet är ju det mest naturliga stället att vara på, avslappnande.
- Det är INTE OKEJ att inte fixa 3x20 bänk 20 kg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0