Tillbaka till friidrottsvärlden

Jag kan ju inte påstå att jag inte saknar friidrottsvärlden. En värld där allt verkar vara som det alltid har varit.

Snackade med min gamla coach Jeremy igår, en riktig stjärna. Kör på med min gamla grupp och säger aldrig nej till någon eller något. Lovade att ställa upp på intervjun för min metod+ledarskapskurs, tack för det! Om det är någon man ska intervjua om att skapa tillit så är det ju coach J, alla tror på varenda ord han säger...

Sen råkade jag glida in på Göteborgs friidrottsförbunds hemsida och hittade denna länken http://www.sportsday.se/blogg/leman/Per-Crona-rules-men-vad-gor-Brolin-och-Holm . Per Crona är en legend i friidrottsgöteborg, och vad det går att läsa ut av artikeln så är han "still going strong"!

 


Sista träningslägret, Lloret de mar april 2006.

Palm, Oggy, Fabbe, Jonte, Göbels, Jossan, Stefan... Good times!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0