Självutvärdering

Det bidde ingen fest idag. Det bidde en himla trevlig middag istället.

 

Seriösa diskussioner om liv, död och vänskap, och mindre seriösa om raggningsrepliker och sex på nachos ("I wanna lay you down on a bed of nachos"... You name it. Det som jag vill ta med mig från den här kvällen är dels att våga/orka/do it säga vad man tycker om folk (framför allt det positiva) (innan det är för sent) och vår självinsiktsövning:

Säg något som du tycker om om dig själv - jag ser saker på ett positivt sätt
Säg något som du tror att andra tycker är negativt om dig - jag kan upplevas som bossig, tar stor plats, dominant
Sen fick Emilia, Emelie och Lina säga positiva saker om mig - trevlig, positiv, bra ögonkontakt, inspirerar till andra att lyckas göra saker bra, klarar av att ta på mig massa saker och klara dem bra, jag försöker få med alla i en grupp (Emelie berättade om när vi startade upp vårt barlag, och hon upplevde att jag försökte få med alla och se till att alla hade det trevligt, till skillnad från andra som bara hade hängt sig fast i varandra från början).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0