On and on and on

Förlåt för lite dålig uppdatering här! Är ju ute på en liten Sverigeturné, så jag hamnar inte framför en datorskärm lika ofta nu som i vanliga fall. (däremot har jag nog sett mer på TV de senaste 8 dagarna än jag har gjort på hela året, börjar tro att jag ser ovanligt lite på TV hemma!)

Nu har jag kommit till nästa destination - Leksand. Här bor Malin och Marcus och Chivaz i en fin lägenhet precis brevid Malins skola och inte alls långt från centrum. idag promenerade vi längsmed Siljan, via Ejendals Arena in till centrum där Vinterfestivalen pågick.. Nice!

Måste ju skryta lite också! Vägen hit gick ju via Tjejvasan, som jag kom runt på 2 timmar och 48 minuter - 7 minuter bättre än sist :) Okej, jag hade fästvalla hela vägen (till skillnad från 2008) och mkt bättre startnummer, men glidet var sämre och jag hade tränat mkt mindre. Så det kändes bra, är lite stolt över mig själv!

Nej, hej svej på er, nu ska jag slänga på mig något annat än underställ så jag är lite presentabel när vi ska käka middag med Marcus familj!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Javisst, ta du han till höger. Han passar dig. Du får i och för sig mota bort en Fru Olsson först, men av bloggen att döma verkar det inte avskräcka dig nåt nämnvärt! Såå.. kör hårt, så ses vi i längdskid-publiken på nästa VM! ;)

2010-03-02 @ 12:34:53
URL: http://josshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0