Negativt

Jag har fått höra att jag är så himla positiv när jag skriver här, så jag tänkte att jag ska försöka radda upp lite negativa saker i mitt liv just nu! (då kan jag med gott samvete dricka en god kopp te sen och tycka jävligt synd om mig själv och mina i-landsproblem)

Jag ligger efter med en skoluppgift för typ första gången i mitt liv.
Jättestressande, och istället för att göra den så sitter jag och stressar upp mig över den. Bra tänkt.

 

Mina fina tulpaner har vissnat, tvätten är ovikt och diskhon är full av disk.

Skärpning på städningen för fan.

 

Jag har bokat tvättid kl 7-12 imorgon, och ska vara i skolan kl 8.

Var tog framförhållningen vägen?

 

Det är lite fjortisvarning på mina senaste helger.

Stackars Malin fick höra på mina beklagelser igår om vad som händer när dumma idéer slår tillbaka på en.

 

Det är lite mkt nu...

Jag känner att jag inte gör någonting särskilt bra. Skolan, kåren, livet. Allt blir lite halvdant.

 

Jag har tappat batteriluckan på min mobil.

Så nu ser den värre ut än innan. Slaktvarning.

 

Min matlagning är sämre än någonsin.

Tur att jag får mat lite här och var då. Middag på namnreleasen igår. Rester från det till lunch idag. Middag på MiHs årsmöte. Frukost med bloggänget imorgon, middag med kåren. Torsdag blir det frukost och middag med kåren. Fredag frukost på MiH. Mitt kök borde ju kunna vara jättestädat med tanke på hur lite jag äter där!

Mitt träningskort kommer snart kleggas fast i plånboken pga spindelväv.

Har inte vart på Friskis på ett tag. Dåligt tecken.

 

Tror vi att mitt liv kan ta och liksom styra upp sig själv medans jag är i Umeå/Sälen/Leksand? Hade vart himla fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0