Ja, vad vore livet utan Helsingborg?

Ja vad vore livet utan Helsingborg?
Se på grabbarna på Gustav Adolfs torg
så de kämpar och de sliter
för att skaffa sig en liter...
Ja vad vore livet utan Helsingborg?
 
Jippie ay ay jippie jippie ay
Jippie ay ay jippie jippie ay
så de kämpar och de sliter
för att skaffa sig en liter...
Ja vad vore livet utan Helsingborg?
 
Se på färjorna som går till Helsingör,
se på spriten som de säljer när de kör.
Tuborg, flagg och elefanter
det tar död på gamla tanter!
Ja vad vore livet utan Helsingborg?
 
Jippie ay ay jippie jippie ay
Jippie ay ay jippie jippie ay
Tuborg, flagg och elefanter
det tar död på gamla tanter!
Ja vad vore livet utan Helsingborg?
 
I Landskrona tar de en och sjuttifem
I Landskrona tar de en och sjuttifem
Men i Helsingborg på Söder,
ja där kärleken den glöder,
får man klia dem på **** för en spänn!
 
Jippie ay ay jippie jippie ay
Jippie ay ay jippie jippie ay
Men i Helsingborg på Söder,
ja där kärleken den glöder,
får man klia dem på **** för en spänn!
 
Vill du ligga i en dubbelsäng med mig?
Vill du ligga i en dubbelsäng med mig?
Du må icke vare bange,
jag har gjort det månge ganger,
vill du ligga i en dubbelsäng med mig?
 
Jippie ay ay jippie jippie ay
Jippie ay ay jippie jippie ay
Du må icke vare bange,
jag har gummi på den lange,
vill du ligga i en dubbelsäng med mig?
 
Du ska få min gamla kärring när jag dör,
du ska få min gamla kärring när jag dör.
Hon är gnatig och besvärlig
men i bingen är hon härlig!
Du ska få min gamla kärring när jag dör!
 
Jippie ay ay jippie jippie ay
Jippie ay ay jippie jippie ay
Hon är gnatig och besvärlig
men i bingen är hon härlig!
Du ska få min gamla kärring när jag dör!

Lyssna här


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0