Fredag v37

1) Helsingborg är en jävligt bra studentstad
Berättade för min kära mor idag om hur det satsas på studenterna i Helsingborg. Hon blev helt chockad. Att vi blir inbjudna till att träffa näringslivet, både på fritiden och genom skolan, att staden anställer studenter... Tror vi har det jäkligt bra här!

2) Det är något magiskt med killar som spelar gitarr och sjunger
Efter en flummig föreläsning på Frukostklubben imorse kommer en kille in och sjunger nya HIFlåten (lyssna på http://streaming.streamoco.se/?page=player&pid=1946&cid=2208&caid=61&rcaid=0&hideTop=0&hideRight=0&hideAd=0&tid=2&sid=17 ). Jag lyssnade, jag rös, jag smälte. Lättflirtad man är!
(Det är ju inte fel att Idol har kommit igång heller, men det är dåligt med sötnosar hittills tycker jag)


3) Man ska alltid ha med sig kalendern
Annars kan armen se ut såhär när man kommer hem:


(undersidan var inte mkt bättre...)


Kommentarer
Postat av: Cesse

Ett hett tips är att i allafall ha med sig en stump papper ;)

2009-09-11 @ 21:51:55
URL: http://cecilialarssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0