Torsdag v37

1) Plugg skapar ofokus
Asså jag kan vara hur fokuserad som helst när jag ska sitta med kårgrejer och så. Men plugg, det går inte. Hade ju bestämt mig för att strunta i att läsa Lovelock och bara ta sammanfattningen. Sagt och gjort: jag skrev ut sammanfattningen, häftade ihop den, tog med den hem och tog till och med fram en överstrykningspenna. Läste en mening. Strök över ett ord.
Sedan började jag möblera om mitt vardagsrum.
Vad fan hände där?
(fast jag tror vardagsrummet blev ganska bra)

2) Det finns massa "seriösa" attiraljer som man borde skaffa
Ett urval:
- Visitkort
- Vettiga "mingel-/gå på möteskläder"
- SKOR (det blir nog skopunkten nu någon dag, eller kanske din sko för att lyxa till det lite?)
- Kavaj
- Anteckningsblock som inte ser ut som fan
- En ordentlig mail (CHECK! Janne fixade åt mig idag så nu går alla mailkontona till en och samma g-mail!)

3) Små saker kan göra en så glad
Jag hann tvätta idag. Happiness =P


Vad tycks om nya möblemanget? Förslag?

Kommentarer
Postat av: Josefin

jag behöver också skor! säg till om du ska på skojakt :)

2009-09-11 @ 08:56:51
URL: http://josefinnyrell.blogg.se/
Postat av: anna

ser bra ut gumman! nu får du ha jag-har-möblerat-om-fest! ;)

2009-09-11 @ 09:59:04
URL: http://strangerinthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0