Tisdag v36

Lite sent bara ;)

1) Grejer är sällan lika roliga andra gången
Som medlem i Novischeriet får man väldigt mycket fjäsk för att folk vill åt de åtråvärda Idolkorten. Massa olika taktiker har vi sett, till exempel

*Sjunga en sång och byta ut namnet i sången till mitt namn
*Skriva om en hel låt (lite coolare)
*Simma över dockan vid Acelink
*Hälla i mig massa sprit
osv osv

Skitbra grejer =) Men allt är roligast första gången. T.ex. vill jag inte se en person till simma över dockan (jag var väldigt orolig för lilla Linus där). Och "den lille den lille den lille har en vinge" är en skitbra låt. Första gången.

Orginalitet mina vänner! Och sammanhållning! Jag vill mest se att ni har så jävla roligt och hittar på kul grejer med hela gruppen. Då blir jag glad ;)


2) Regn är en partypooper
Iaf om man har planerat att vara utomhus.

3) Om alla engagerar sig så blir det så mycket roligare
Vi har sjukt grymma faddrar på nollningen i år. Ni knäcker. De grupperna där faddrarna engagerar sig mest är de grupper som har roligast, det märks!!


ikväll är det "70tal - pudelrock och disco på havet"! ingen kommer ihåg en fegis, nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0