Snart är det vinter!

Utanför mitt fönster är det jättejättegrått.

MEN

Det snöar i Sälen och Åre idag.
Och jag har köpt biljett till Bad Gastein med /stampus v5.
Så nu väntar jag på att få bestämma mig för att åka till Hafjell v50.
Isf blir det skidåkning v50, 52, 53, 8... And more? Det hoppas jag verkligen!

 

Nedräkningen börjar nu...

 

Det är nu man börjar kolla på skidkläder i affärerna och spana in alla hemsidor som säljer skidor.
Det är nu som man ska tapetsera väggarna med skidbilder.
Det är nu som man vägrar se på några filmer som inte går ut på jättemycket lössnö och höga berg.
Det är nu man vaknar och inser att man har legat på innerskideskär nerför Lisabacken i Lindvallen.

Det är höst, men snart snart snart är det vinter.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0