Onsdag v39

Fullspäckade dagar är fantastiskt roligt, men sliter

Dagens program:

7.30 - 8.10 Promenad

9.30 Till skolan

9.50 - 11 Kårfix

11 - 12.15 Projektarbetsjobb

12.15-12.30 Agorainfomöte
12.30-13.15 Kårfix

13.15 - 16.30 Föreläsning
17 - 20 Tentaläsningskväll Villan
20 - 22 Mys hos Emilia
HEM!

Asså, missförstå mig inte, det har varit en underbar dag. Men när jag kom hem så var känslan ÄNTLIGEN HEMMA (och då tänker jag inte alls på Martin Timell.....)!

 

Lars Winnerbäck är textförfattaren nr 1 =)
Spana in följande textutdrag från "Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen":

 

berätta vad det är så jag förstår

hur jag ska nå dig

berätta vad det är

kom & var min vän
ljusna mig igen, igen, igen

somna inte osams med dig själv
drick vad jag har sagt med lite socker

för att jag aldrig nämnde
att det du gör är bra
och att jag är lika vilsen
och för att jag aldrig sa

Love love love. Måste boka biljetter snart!!

Tänk om jag ångrar mig, och sen ångrar mig igen (digipak cd)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0