Onsdag v36

1) Man ska våga stå för vad man tycker
Tänk efter innan du säger något så att du verkligen tycker det, och våga stå för det sen!!

2) Grekisk mat är gott
Fick souvlaki, tsatsiki, kalamataoliver, fetaost, dolmades m.m. på bowlingen idag, sjukt gott! Alltid godare att äta grekiskt i Grekland såklart, men detta gav riktiga flashbacks till all god mat i sommar!

3) Om man bara vill klara sig igenom kurserna är det rätt lätt
Ett G verkar inte vara så svårt att klara. Frågan är ju egentligen mer vad man vill lära sig på det... Funderar på att dra en slappvariant och bara läsa sammanfattningen av Lovelock.. Till att börja med iaf? Tills mitt samvete säger mig att jag verkligen borde läsa boken och jag sätter mig och läser den i alla fall? Slappna av? Jag? Aldrig!


Det blir ingen bild idag - men gå in och kolla på den här killen. Han är sjukt duktig & dessutom är han en av våra nollor =)
www.youtube.se/phmagic


Kommentarer
Postat av: malla

Tjaaa, det var den sjukaste korttrixaren jag sett,..haha har bara hört talas om honom nu på nollningen men aldrig sett honom. Grymt!

2009-09-10 @ 01:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0