Nöjd

Idag har jag pluggat tre hela timmar. Eller ja, tre hela studenttimmar (3x45 min). Är sjukt stolt över mig själv, och hoppas att upplägget med att planera in plugg i kalendern kommer funka även i fortsättningen! Det är liksom skönt att ha vissa tider när man ska plugga, så ser man till att inte göra något annat just då men att planera in massa roliga saker runtomkring de tiderna. Kände mig riktigt riktigt duktig när jag till och med sa nej till att komma hem till Robin och Lena redan kl 15 för att se på Playa del Sol och börja förfesten. Kändes nästan lite moget! Har skaffat flera vuxenpoäng den senaste veckan, t.ex. köpt antennsladd och brandvarnare, tagit på mig hela regnstället för att slippa bli blöt på väg till skolan, tyckt att kurslitteraturen är intressant och nu då tackat nej till en tidig förfest. Jag kanske är på väg någonstans i mitt liv? Det låter ju lite skrämmande, så nu ska jag ta på mig partykläderna och kila över till Playa del Sol-gänget i huset brevid.

 

Skickade sms till Lena ca 18.30: "Har öppnat första cidern nu!", och får tillbaka "Första?! Vi är inne på tredje och fjärde!". Jag kanske inte behöver vara alltför orolig för att bli för vuxen?!


Skulle vilja dedikera denna bild till Marcus Götmalm som jag häromdagen lyckades chocka genom att inte ha alkohol i kylen. Det är fixat nu, så du kan lugna ner dig igen ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0