Måndag v38

Om tre månader har jag nog gjort skidpremiär. Fan va gött. Jag längtar så mycket!!!!



Nåja - tillbaka till nuet:

1) Det är så härligt att jobba med engagerade människor!
Spana bara in bloggen: www.servicemanagement.blogg.se . Underbart med folk som VILL så mycket!

2) Promenader rensar tankarna
Vaknade utvilad imorse. Gjorde pannkakor och gick sedan ut på promenad helt själv, utan musik. Jättejätteskönt faktiskt! Trodde jag skulle bli uttråkad, men tankarna spann iväg på ett ostressat sätt och mynnade ut i ett förslag på gymnasieföreläsning för SI-kursen! (ska ta och skriva ner det medan jag fortfarande kommer ihåg det kanske...)

3) Teorierna är inget om de inte tillämpas
Vet inte hur mycket vi har läst om marknadsföring, men hur omsätter man det i praktiken?? Har utmaningen framför mig att se till att det kommer massa folk till Kickoff 2009 på torsdag... Det är ju gott om organisationer och företag inbokade, men det ska ju komma dit lite folk med.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0