Fredag v35

Det har varit dåligt med visdomar denna veckan, har inte orkat tänka så långt.... Men idag är det vilodag från nollningen så nu kör vi:

1) Ibland är det som man känner för inte det smartaste
Fortsätter att fundera på om man ska åka utomlands eller inte nästa höst... Det hade ju vart fruktansvärt kul, men samtidigt inte så smart. Jag tror inte jag lär mig lika mycket där som på att plugga hemma, det blir stressigt och framförallt - man förlorar ju alla kontakter man har här hemma. Tackade dessutom ja till att vara näringslivsansvarig för kåren häromdagen, och de kontakter jag skapar mig därigenom hade ju inte vart fel att behålla eftersom jag vill ha ett kickass-jobb när jag går ut härifrån (typ projektledare för Gothia Cup =P )!! Just nu lutar det nog åt att åka iväg med Solresor över sommaren och sen stanna i HBG över hösten och köra kåren då också. Men jag får nog fortsätta fundera lite!

2) Det är underbart att känna att folk verkligen bryr sig
Söta vänner, tusen tack för gratulationerna igår. Jossan, Lena och Robin, jag är väldigt väldigt rörd fortfarande!

3) Att ta ner tält är inte det lättaste
Vet inte hur länge vi jobbade på att få ner det stora tältet som vi hade på festivalen igår... Typ tusen delar och väggar som skulle vikas på rätt sätt och gud förbjude att man la något på fel plats på släpet!!!


imorgon efter soluppgången kör vi igen - poängjakt 2009!

Kommentarer
Postat av: anna

GÖÖÖÖÖÖÖTT EMMA :D:D:D:D:D

du kommer bli en sån jäkla bra näringslivsansvarig så det finns inte! WOHO! bästa på hela veckan!

2009-09-05 @ 09:37:38
URL: http://strangerinthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0