& ett perfekt avslut

Snabb summering av dagen:

Underbar start med frukost på sängen av Jossan.
Seg förmiddag när jag inte gjorde mycket vettigt.
Föreläsning som faktiskt var riktigt bra.
Fort som fan hem och slänga i sig lite mat.
Till Villan för att fixa inför festivalen, gjorde stört mkt grillspett.
Varvade mingel med barjobb på festivalen.
Blev gratulerad av novischeriet. Tårta som snart hamnade i mitt ansikte...
Blev gratulerad av nollorna =) Ballonghalsband, tårta, present (=två nollor inslagna i sopsäckar)...
Avslutade med att städa städa städa städa och packa ner tält.
Hemma halv 5 på natten.
Trött?
Ja.
Men när jag möts av detta i hallen så kan jag inte annat än att le och inse att jag har det jävligt bra. Sjukt mycket kul som händer och underbara, underbara vänner. Vad skulle jag göra utan er?


Lena & Robin hade pyntat hela hallen när jag kom hem!

Godnatt. Imorgon är det "vilodag" (=bara plugg och förberedelser för lördagens nollning). Gött.

Love // Emma


Kommentarer
Postat av: Josefin

det är bara att inse att du är omtyckt! :)

2009-09-04 @ 08:44:04
URL: http://josefinnyrell.blogg.se/
Postat av: Malin

har bara 2 reflektioner...

var försvann mitt telefonsamtal :P

och var nollorna nåt att ha :P



och som josefin skrev: inse att du är omtyckt =)

2009-09-04 @ 21:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0