Dags för miljöombyte?

Nu är det 25 dagar sedan jag kom till Sverige och Helsingborg. Och här sitter jag och tittar på flyg- och tågbiljetter som om jag hade suttit fast på samma plats hur länge som helst. Vad är det för fel på en då? Vad är det som gör en så sjukt sjukt rastlös?

Det är inte att jag inte gillar Helsingborg. Jag älskar Helsingborg, och har haft 25 jättebra dagar här och har massa att se fram emot till hösten, vintern och våren.

Det är inte det att det är ett speciellt ställe som jag skulle vilja åka till. Mer att det finns så många ställen - Göteborg, Sälen, Leksand, Umeå eller varför inte älskade Chania (det finns tor flyg för bara 2000 i nästa vecka....)?!

Usch, skärpning på mig. Måste nog lära mig att stanna på ett ställe och vara nöjd med det.

(så jag nöjer mig med att ta en sväng till lund i helgen och en tripp till örebro och göteborg nästa helg. då är jag väl ganska stilla, eller?!)



fina, fina Helsingborg


Kommentarer
Postat av: Malin

Men Leksand väntar på besök =)

2009-09-08 @ 22:27:45
Postat av: Malin

Leksand vill ha besök... NU!!! =)

2009-09-08 @ 22:38:46
URL: http://gotmalmsblogg.blogspot.com
Postat av: Josefin

lämna oss inte :(

2009-09-09 @ 08:42:16
URL: http://josefinnyrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0