Bildextra från helgen :)

Har haft en kanonhelg! Här kommer lite blandade bilder!



Vid Örebro slott ca 04.10 lördag morgon - då är en sån här installation gôrhäftig ;)

På väg till Göteborg igen satt jag och härliga Lisa längst bak i tåget, och kunde inte undgå att titta ut (& fota) genom bakrutan!


Tidigare nämda Hammarbysupportrar på väg till "Gamla" Ullevi under sång och skrik, ackompangerat av smällare och bengaliska eldar..




Tidigare nämda Hammarbysupportrar (igen) försöker tränga igenom polisens blockering... Efter en stund drar de ut en kille som verkar ha brutit nyckelbenet inne i den egna klacken - lyckat?! (Lite kul också när man misslyckas med att säga "piketbilar" och det blir "pikétröjor" istället....) Martin lyckades dra mig därifrån innan IFKarna kom springande så det fastnade inte på bild tyvärr!


Ja, hemma i HBG igen då. Tycker att denna serien från dagens City sammanfattar känslan just nu (och många andra dagar med iofs) ganska bra!

Ni har väl inte missat Winnerbäcks nya skiva heller?! "Tänk om jag ångrar mig och sen ångrar mig igen" - håller på att lyssna in mig nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0