Beslutsångest

Nu har jag skaffat mig nya grejer att ha beslutsångest för. Jag tror inte att jag ska göra någon utbytestermin längre, det har jag släppt lite (och gör istället allt jag kan för att åka utomlands över sommaren). MEN. Nytt dilemma. Har ju fått ett jobberbjudande som jag blir mer och mer sugen på ju mer jag får höra om det. Men har jag tid? Det är bara en behovsanställning, och det börjar inte förrän efter jul... Kanske kan gå? Galet sugen i alla fall. Känns smart att ta jobbet. Fast inte bara smart liksom, det känns kul också. Det som jag är lite rädd för är kanske att man ska fastna där bara, och jag vill ju egentligen jobba i ett turismföretag (jag & Ida börjar fundera på att ta över Skistar). Men det är kanske sådana jobb man ska ta, dem som man är rädd att fastna i? För det är ju för att man tycker att det låter jävligt bra som man tror att man kommer fastna där. Beslutsångest som sagt.

Men man kanske inte ska klaga, det är ju mer som att välja på Marabou digestive eller Marabou daim än att välja på pest eller kolera...


Kommentarer
Postat av: Josefin

nu blir man ju nyfiken...

2009-09-25 @ 08:15:08
URL: http://josefinnyrell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0