Ynklig!

Asså det är länge sedan jag kände mig så ynklig som jag gör nu! Jag vill bara krypa in under ett täcke i min soffa, slå på en lagom dålig film och dricka te. Är det den djupt liggande träningsvärken? Eller det ruskigt hemska vädret (som precis slog upp min stängda balkongdörr)? Eller är jag sjuk på riktigt? Skit samma, det enda jag vet nu är att jag inte alls vill gå ut i stormen igen och ta mig ner till lära-känna-varandra-grejen med mig extrakurs... Men men, vad gör man inte? Eftersom vi inte är mer än typ 8 pers i klassen så blir det ju lite dumt om folk inte dyker upp... Så jag tar med lite banankaka och går dit och säger hej i alla fall. Man kanske kan tigga till sig lite "sitta-runt-i-ring-massage"? Det känns som en sån SIgrej... We'll see!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0