Voltarén

Voltarén måste ju vara världens bästa läkemedel. Hjälper ju mot det mesta! Febernedsättande - smärtstillande - inflammationsdämpande. Vad mer kan man begära egentligen?! Funkade sjukt bra idag i alla fall, höll mig vaken genom hela tentan (även fast det kändes att man inte hade förberett sig till 100%, men det var ju inte bara sjukans fel). Så Voltarén är att rekommendera. Helst Voltarén T, den är snällare mot magen :)

Ajja, nu är tentan förbi iaf! Fick frågor om byråkratiteori, makt, beslutsmodeller, branschekonomisk vs nätverksteori, egenskaps- vs beteendeteori och motivation, positioneringsstrategi och blueprinting/servicescripting. Intressant? Ja, faktiskt. Hur gick det då? Okej tror jag. Inga femtonpoängssvar, men jag tror att de kan vara godkända. Och godkänt måste få vara okej (försöker ju fortfarande lära mig själv att icke godkänt är okej med, men det är svårt att få in).

Tentafest nu då? Nej faktiskt inte. Tänker vara så mogen att respektera att jag inte har mått så bra nu och stanna hemma... Har istället lånat en box med Playa Del Sol-avsnitt, så det kanske blir ett "Best-of-Playa del Sol"-inlägg här senare ikväll ;)


Ska reflektera lite över Shines organisationsform och ledningsstrategier nu =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0