Organisation för fan.... Bitte!

På min skola är det så många som vill så himla mycket. Inom himla många olika organisationer. Och ofta vill de olika personerna i de olika organisationerna PRECIS SAMMA SAK - fast de fattar det ju inte själva! Sånt blir jag så upprörd på. Framförallt när viljan att samarbeta tycks vara obefintlig. Som när jag frågade våra kära branschkoordinatorer om det fanns någon som har en översikt över gästföreläsningar och sånt på skolan. "Naej" sa de, skakade lite på huvudet och gick vidare till nästa fråga. Punkt. GAH! Dags att införa någon slags koordinator på skolan kanske? Som kan se till att alla olika initiativ inte krockar med varandra? Som upprättar nån slags intern kalender där man kan se vilka datum som är "lediga", och så kunde man boka in dem med koordinatorn? Jag hade uppskattat det nåt enormt iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0