Olika perspektiv

Äntligen hemma. Är överlycklig över att Andra Avenyn börjar om 13 minuter - då tänker jag vara färdig med allt jag måste göra idag och bara vara jättejätteledig. Dagens sista uppgift är att blogga på servicemanagement.blogg.se , ska lägga upp lite roliga bilder från dagens bokloppis (som jag får säga gick riktigt fint)!

 

Ibland tänker man att man är sådär jättefokuserad och organiserad och att man själv är ganska duktig och gör saker på det viset de borde göras. Då kan man behöva sig en tankeställare. Fick mig en idag när jag (lite sent enligt mig själv) ringde Flink på /stampus för att stämma av allt inför nästa tisdag när vi ska ha myskväll på Villan. På frågan om vi skulle ses och gå igenom hur man låser och så någon dag (enligt mig typ SNART) får jag svaret "Ja, men vi kan väl höras lite närmare inpå?!". Jag tvingade mig själv att inse att det faktiskt går bra.

Dagens slutsats: Jag behöver inte veta en vecka i förväg hur man låser Villan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0