Nu

Det är en rolig långhelg nu! Vi lämnade in projektarbetet igår, skönt att ha det klart. Håller tummarna för ett fint betyg och att det inte blir några sura miner om att vi inte har gjort uppgiften riktigt som lärarna tänkte.

 

Helgen:

Torsdag - Var på Sensation White Preparty igår, jag och Emilia hade likadana, snygga designade klänningar. Gjorda av lakan, perfekt. Galet kul kväll, men vid tvåtiden kändes Kebab King mycket mer lockande än cardans dansgolv, så det blev pommes och sen pyjamasparty hos Emilia. Favoriter från kvällen: "Det är hon som håller i baguetten!", "Säg ff/ss/elskåp", "Päls är mord" osv osv.
Fredag - HAR EN HELT BLANK DAG I KALENDERN! Så jag njuter mest och känner på hur det är att ta dagen som den kommer, väldigt spännande.
Lördag - Tänkte stalka Crille och hans Frida eftersom jag fortfarande inte har fått träffa henne (har bara inte berättat det helt för dem än). Sen blir det Boooh-fest hos Tina, tänkte utnyttja våra lakan och vara mumie!
Söndag - Ska hoppa på tåget ner till Lund och träffa Elin & Kenny!! Poly kala!

Bra planer tycker jag!

 
Lakan som 1) klänning 2) mumieinlindningsgrejer


Kommentarer
Postat av: Emilia

Älska bild nr 2!

2009-10-30 @ 17:24:18
URL: http://emiliabilling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0