Huvudjävel

Skrev för ett tag sen att jag blir allt mer lik mina föräldrar (skrämmande). Börjar misstänka att den här jävla huvudvärken hör till det med.. Mamma har jämt spänningshuvudvärk - skulle inte det kunna passa in på mig nu. Kalenderna är fulltecknad, nacken är stel som jag-vet-inte-vad och jag har ont i huvudet. Behövs det fler syndrom för att ställa diagnosen spänningshuvudvärk? Ska nog följa i mammas fotspår och köpa mig en sån värmekudde för nacken, det hade vart jätteskönt just nu.

Men det går inte att göra nu, för nu ska jag fortsätta på dagens program. Jag & Ida hittar på nya idéer varje gång vi ses (känns det som iaf), tänkte gå och förverkliga en av dem just nu.

(Jag gör bara roliga grejer. Men väldigt många roliga grejer just nu.)

 


Siesta? Ja tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0