En påminnelse

Haha höll på att dö när jag vaknade och insåg att jag i min dröm hade påminnt mig själv om en gammal lärdom:

Folk utan leg är ofta skumma

Lärde mig detta på Hotel Allén, för det visade sig att alla som inte kunde visa upp ett leg på något sätt försökte lura mig, tror inte jag stötte på ett enda undantag. Så i natt drömde jag att jag jobbade i nån slags servicebutik, och en kille kommer fram och säger att han har jättebråttom. Som en snäll expedit frågar jag resten av kön om det är okej, och de var förstående och sa att det var lugnt. Killen säger på en gång att han inte har nåt leg, och att summan av hans varor blev 18.50. Först reagerade jag inte utan slog in det i kassan, men sen såg jag att det inte var rimligt och gick och kollade. Då drog killen på en gång.

Finfint exempel på en "Jay customer" som vi har läst massa om. Och att man ska dra öronen åt sig om folk inte kan visa leg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0