Dubbelt bortgjord

Har tydligen gjort bort mig för samma tjej två gånger. Tror att jag skrev i våras om hur pinsamt det var när jag råkade säga till henne att en kille var snygg - och så var det naturligtvis hennes pojkvän. Hur följer man upp en sån här miss då? JO - i Emma Jungmarks värld försöker man vara extra käck och "make up for it" nästa gång man har en chans. Så när jag träffade tjejen för första gången nu på hösten så frågade jag henne (jättetrevligt tyckte jag) hur hon och pojkvännen hade haft det i på sin romantiska semester. Fick ett ganska avvikande svar, men tänkte inte så mycket på det då.

MEN nu fick jag reda på att det var helt helt helt fel. De hade tydligen gjort slut sen under sommaren.

Så alltså - dubbelt bortgjord. Jag kanske ska höra mig för bättre innan jag frågar saker?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0