Dagens lärdomar

Idag har jag faktiskt hunnit tänka efter lite! Hör här!

Voltarén är bra skit

Inget nytt egentligen, har ju ätit det mot det mesta i mitt liv =P Men det fick mig att slappna av i nacken och allt så jag har knappt haft ont i huvudet på hela dagen. Fruktansvärt skönt!

Det är jätteroligt att överraska folk

Hade kommit på en kanonöverraskning idag! (det var den idén som jag skrev att jag skulle fixa igårkväll!) Andreas (www.thilander.com) på /stampus fyllde år, och eftersom han är världens pingla och har hjälpt oss med massa grejer tänkte vi att vi skulle fira honom! Så vi smsade och frågade om han kunde titta in på vårt kontor för att hjälpa oss med en grej idag (för att luras lite), och så riggade vi upp med kladdkaka, ljus, serpentiner och grattis-kort. När han kom in så sjöng vi vårt allra vackraste (allt är relativt) "Ja må han leva"! Tror han blev riktigt riktigt glad :) Så himla kul, blev en himla mysig lunchfika med (med undantag för alla människor som kommer in som FORTFARANDE inte har lyckats betala sin terminsräkning =P )!


Vårt finfina grattis-kort!

Ens uppväxt påverkar nog väldigt mkt hur man är som person

Funderade ju lite över detta igår och så med, men sen fortsatte funderingarna under en diskussion som var tänkt att handla om organisationsteorier. Vi började istället att jämföra våra olika uppfostran (säger man så? skit samma, det är ju dyslexivecka på campus), föräldrars inställning och hur vi själva var som personer. Jätteintressant! Känns sådär moget och lite häftigt att faktiskt reflektera över hur man själv är (tillsammans med andra) och varför man har blivit sån!

Man vill ju nånstans, innerst inne, berätta saker för folk

En av våra kära styrelsetjejer avslöjade ordentligt att hon hade något att berätta när hon var på väg ut ur kårrummet idag... Say no more ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0