En bra start på veckan

Nu är det vecka 45, betyder att det är skidpremiär om 5½ vecka!

 

Har startat veckan med sovmorgon och promenad i höstiga Gåsebäcken som avslutades med en runda på Konsum och Eneborgs Bageri så att jag skulle få smaskig frukost :) Sen ska jag ner till Campus och ha höstmöte med kåren och så blir det introföreläsning på nya kursen (Redovisning och Ekonomistyrning). Introföreläsningen sätter ribban för kursen så det ska bli spännande. Kan ju inte bli mycket värre än förra, när en av de kursansvariga kläcker ur sig grodorna "sex är tillfredsställande" och "hej jag heter XX och jag är tillsammans med XX.... ansvarig för den här kursen".

Nystartskänsla idag alltså! Wiie!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0