BTW

Lite tankar just nu bara :)

- Jag ska nog färga och klippa håret, fick kommentaren "svinto" om kalufsen igår..
- Kan inte vänner fortsätta vara vänner och inte bli varken mer eller (ännu värre) något mindre?

- Varför går det jättebra för vissa och jättedåligt för andra?

- Hur flirtar man med någon som är flirtig med alla?

- Det är inte okej med felkommatering! Bakade häromdagen, och läste "Tillsätt socker, mjöl, hjorthornssalt, utrört i lite vatten.....". Tror ni att jag läste att det skulle vara utrört i vatten innan jag la i hjorthornssaltet eller? Nej!
- Man ska inte vänta för länge med att boka biljetter, då kan de ta slut.


Det går att göra mkt med ett lakan, såhär fin blev jag igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0