Blandade känslor-dag

Hur många olika känslor kan man få in under en dag?

Besvikenhet - Ett möte som blev till ett förslag som inte var optimalt för just mina syften

Stolthet - När jag inser att jag faktiskt kan nånting på kurser & kan förklara det någorlunda

Lycka - Fick mig ett gott skratt när jag pratade i telefon idag:
(Henrik i telefon): .....lyssnade på O Helga natt.
(jag): O Helga natt?! Finns det någon deppigare låt?! (sagt som en retorisk fråga)
(Emilia brevid mig): Ja! "Vem kan segla förutan vind"!

Irritation - Dagens alkoholseminarium var inte vad jag hade förväntat mig, och blev istället till en irritation för att jag hade tagit mig tid att gå dit utan att få ut något av det.

Trivsel - Kårrummet, mitt andra hem. Platsen för djupa andetag, långa diskussioner och många skratt.

Inte varje dag man får höra om sig att "...det skiner ju om dig!" heller!


Mathilda & Niklas på Villan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0