Äntligen

Har haft en diskussion med läraren i min extrakurs nu, och jag tror att vi börjar bli en aning mer överens (!). Efter allt snack om att vi ska vara kreativa och göra saker och marknadsföra kursen och blablabla så har jag ju vart lite trött på den. Okej, det är säkert jättebra för många i gruppen att få chansen att testa på att leda saker. Men jag har mitt utskott att testa saker på (psst säg inte till dem att de är mina test-puppies ;P ), jag har/ska arbeta med att leda enskilda personer och grupper i skidåkning, friidrott och ridning, jag har guidat, jag har stått på mässor och promotat skolan osv osv.

Jag tror jag fick henne att förstå det idag.

Så nu ska jag inte behöva känna någon stress över att göra saker. Istället ska jag få göra det som jag valde att gå kursen för - att vända mig inåt, lära mig fokusera och känna efter, och förhoppningsvis få en klarare och rättvisare bild av vem jag är och vad jag vill. Det vore ju rätt coolt om jag lyckades!

Steg 1: Sluta använda "man" när jag pratar om mig själv
Steg 2: Har bokat 3 individuella coachingtillfällen där jag ska utmana mig själv



Kommentarer
Postat av: Cesse



Bra där Emma!

2009-11-26 @ 20:39:40
URL: http://cecilialarssonsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0